تبلیغات

اعتماد کاربران

بستن
*
*
پاسخ دهید: 9 + 2

چارت سازمانی بسیار مهم است و در بسیاری از شرکت ها برای نمایش اطلاعات از آن استفاده میشود.به همین دلیل نیاز است شما هم بلد باشید که بتوانید با ورد word یک چارت سازمانی رسم و طراحی کنید.مبحث چارت یک مبحث کمی سنگین است اما ما سعی داریم تا بصورت مبتدی و آسان آن را آموزش دهیم.

 

خوب ابتدا از سربرگ Insert روی گزینه Chart کلیک کنید.

 

آموزش ساخت چارت سازمانی در ورد Word

 

سپس میتوانید از بین انواع دسته بندی های چارت ها یکی رو نسبت به نیازتون انتخاب کنید.

 

آموزش ساخت چارت سازمانی در ورد Word

 

با ایجاد یک چارت همزمان هم صفحه Word هم صفحه Excel برای شما باز میشود که باید در صفحه برنامه اکسل نام ستون های چارت و اندازه آن ها را تغییر دهید.هرچه عدد را بالا تر انتخاب کنید چارت و ستون شما بلند تر میشود.این کارها بسته به نیاز و سلیقه چیدمان چارت شما دارد.

 

آموزش ساخت چارت سازمانی در ورد Word

 

سپس برای تغییر ظاهر چارت خود میتوانید از سربرگ Design اقدام کنید و استایل های مختلف و زیبا تری به چارت خود بدهید این کار هم سلیقه ای بوده و با کمی صبر و حوصله میتوانید کاملا چارت مورد نظر خود را ایجاد کنید.

 

آموزش ساخت چارت سازمانی در ورد Word

 

و در نتیجه با تنظیمات دلخواه میتوانید چارت سازمانی همانند چارت زیر بدست بیاورید.و اطلاعات خود را به صورت یک نمودار و چارت به نمایش بگذارید.

 

آموزش ساخت چارت سازمانی در ورد Word آموزش ساخت چارت سازمانی در ورد Word

  • 441 views

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 20 =

تبلیغاتتبلیغات
❤️ به کانال دانلود آزاد بپیوندید ❤️